اقتصاد و حسابداری, گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت تبلیغاتی 675
دانلود گزارش کارآموزی حسابداری|دانلود گزارش کارآموزی حسابداری رایگان|گزارش کارآموزی حسابداری|گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت تبلیغاتی|گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت خصوصی|گزارش کارآموزی حسابداری رایگان دانشگاهها به عنوان مؤسسات آموزشی، محیطی برای یادگیری گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت تبلیغاتی تحقیق و توسعه فرهنگ علمی و پژوهشی هستند. دانشگاهها در سطح جهانی به دو دسته دانشگاههای تحقیقاتی و دانشگاههای آموزشی تقسیم میشوند. گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت تبلیغاتی دانشگاههای تحقیقاتی، برای انجام پژوهشهای علمی و تولید دانش جدید، برنامهریزی شدهاند. گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت تبلیغاتی از طرف دیگر، دانشگاههای آموزشی، برای آموزش و پرورش نسل جدید از کارآفرینان، متخصصین و کارکنان مورد نیاز بازار کار، برنامهریزی شدهاند.675 2023-08-03 08:28:39
گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت تبلیغاتی
دسته بندي : کارآموزی » اقتصاد و حسابداری
دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت تبلیغاتی،در قالب word و در 64 صفحه، قابل ویرایش، شامل:پيشينه تبليغات تجاري در ايرانطرح هاي تبليغاتي در روزنامه ها و مجلاتبررسيهاي تبليغاتي در كشوروسائل تبليغاتي ديگربررسي مشاغل صنعت تبليغات و ويژگي هاي آن هافرم واطلاعات اساسنامه شرکتفرم صورتجلسهطبقه بندی شرکت از لحاظ حسابداریچرخه حسابداریتجزیه و تحلیل و ثبت معاملاتدفاتر حسابداریسند حسابداریثبت فعالیت های مالی در سند حسابداریترازآمایشیاصلاحاتانواع حسابهاگزارشهای مالی میان دوره اینحوه ارائه اطلاعات در صورت های مالیویژگی های صورت های مالیاجزای صورت های مالییادداشت های توضیحی صورت های مالیصورت های عملکرد مالیصورت جریان وجوه نقدانعطاف پذیری مالیآشنایی با سیستم حسابداری همکاران سیستم بخشی از متن گزارش کارآموزی:پيشينه تبليغات تجاري در ايران:سال هاي 1327 تا 1334:در اين قسمت، به مرور مهم ترين وقايع تبليغات تجاري بين سال هاي 1327 تا 1334 ميپردازيم.پيشرفت هاي حرفه تبليغات در اين دوره شش ساله بي نهايت ناچيز بود و بيلان اين پيشرفت به رح زير عنوان شده است:” تهيه اسلايد و نمايش آن كه خصوصاً در سينماها اوج گرفت. در طرح هاي اسلايد كه در ابتدا فقط متن تبليغاتي را تشكيل مي داد، تصاوير ساده نيز وارد شد. نقاش هاي مؤسسات تبليغاتي طرح اسلايد را روي كاغذ سفيد با مركب نقاشي ميكردند و عكاسخانهاي كه در خيابان سپه نزديك چهارراه حسن آباد قرار داشت، اين طرح ها را روي شيشههاي مربع به سايز 6×6 سانتي متر چاپ ميكرد و چنانچه مشتري اسلايد رنگي سفارش ميداد، پس از چاپ طرح روي شيشه، نقاش مؤسسه تبليغاتي شروع به رنگ آميزي ميكرد. اين شيشه در محل نمايش اسلايد كه جداگانه در اطاق نمايش سينما نصب شده بود، قرار ميگرفت و قبل از شروع فيلم سينمايي روي پرده سينما منعكس مي شد. در اين دوره جز اين تكنيك ساده تكنيك ديگري معمول نبود. “از سال 1332 تا مدتها بعد، تنها تغييري كه در نمايش اسلايدهاي سينمايي به چشم ميخورد، ناطق كردن نمايش اسلايدها بود. بدين ترتيب كه گفتاري بين 15 تا 20 ثانيه براي هر اسلايد روي نوار ضبط ميگرديد و متصدي نمايش همزمان با پخش گفتار هر اسلايد، نمايش همان اسلايد را نيز شروع ميكرد.طرح هاي تبليغاتي در روزنامه ها و مجلات:در فاصله بين ساله اي 1327 تا 1334 تغييرات قابل توجهي در طرح هاي تبليغاتي و در نشريات صورت گرفت. در اين فاصله شركت هاي وارداتي بزرگي شروع به كار كردند و شركت هاي مختلط ايراني و اروپايي و آمريكايي در تهران يكي پس از ديگري تاسيس شدند. فرودگاه مهرآباد داراي تجهيزات مخصوص يك فرودگاه بينالمللي شد و شركتهاي بزرگ هواپيمايي فعاليتهاي پرواز از فراز ايران و استفاده از فرودگاه مهرآباد را آغاز نمودند و همزمان براي جلب مسافرين ايراني تبليغات وسيعي را اجرا كردند.در اين دوره هنوز فعاليت هاي توليدي چندان رونق نيافته بود و واردات، حرفه اصلي بازرگانان ايراني را تشكيل ميداد. شركت هاي توليدكننده خارجي براي تصاحب بازار ايران بودجههاي قابل ملاحظهاي را مستقيماً از طريق مؤسسات تبليغاتي بين المللي يا توسط نمايندههاي محلي صرف تبليغات ميكردند، تبليغات تجاري در اين دوره رنگ خارجي داشت و جز در چند مورد محدود هيچ فكر و طرح ملي و ايراني ديده نميشد. بدين جهت حرفه تبليغات حرفهاي آسان و بدون نياز به اطلاعات فني لازم بود. هركس ميتوانست با در دست داشتن يك يا چند آگهي دهنده، مؤسسه تبليغاتي داير كند و نيز ميتوانست از دستمزدي كه به طور كارمزد و به آساني به دست ميآورد به اين حرفه توسعه دهد.در اين دوره چند مؤسسه تبليغاتي با سابقه كه قبلاً به وجود آمده بودند توسعه يافتند و در حدود 50 مؤسسه تبليغاتي جديد نيز پا به عرصه وجود گذاردند. هم چنين در اين دوران جرايد بزرگتري رسانه تبليغات قرار گرفتند و به از آن جا كه فيلم هاي كوتاه مدت سياه و سفيد يا رنگي ممكن و با صرفه نبود و امكان خرج بودجههاي بيشتر در سينماها وجود نداشت بدين جهت حدود 70 درصد بودجه طرحهاي تبليغاتي در جرايد و بخصوص در روزنامههاي اطلاعات و كيهان خرج ميشد …
دسته بندی: کارآموزی » اقتصاد و حسابداری
تعداد مشاهده:
13251
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 64
حجم فایل:52
کیلوبایت
30,000
راهنمای استفاده:
در قالب word و در 64 صفحه، قابل ویرایش.
محصولات مرتبط:
گزارش کارآموزی رشته حسابداری دانشگاه پیام نور
قیمت : 26,000
توضیحات بیشتر
دریافت فایل
گزارش کارآموزی رشته حسابداری نحوه پرداخت انواع وام به پرسنل نيروي انتظامي و چگونگي اعمال حساب آن ها
قیمت : 25,000
توضیحات بیشتر
دریافت فایل
گزارش کارآموزی حسابداری
قیمت : 28,000
توضیحات بیشتر
دریافت فایل
دانلود گزارش کارآموزی حسابداری
قیمت : 25,000
توضیحات بیشتر
دریافت فایل
دانلودگزارش کارآموزی حسابداری
قیمت : 25,000
توضیحات بیشتر
دریافت فایل
گزارش کارآموزی حسابداری مالی
قیمت : 25,000
توضیحات بیشتر
دریافت فایل
گزارش کارآموزی حسابداری شرکت سبزینه وار
قیمت : 25,000
توضیحات بیشتر
دریافت فایل
دانلود گزارش کارآموزی حسابداری
قیمت : 25,000
توضیحات بیشتر
دریافت فایل
گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت تجهیزات پزشکی
قیمت : 25,000
توضیحات بیشتر
دریافت فایل
گزارش کارآموزی حسابداری در بانک رفاه
قیمت : 30,000
توضیحات بیشتر
دریافت فایل
گزارش کارآموزی حسابداری رایگانگزارش کارآموزی حسابداریدانلود گزارش کارآموزی حسابداریدانلود گزارش کارآموزی حسابداری رایگانگزارش کارآموزی حسابداری در شرکت خصوصیگزارش کارآموزی حسابداری در شرکت تبلیغاتی
کارآموزی » اقتصاد و حسابداری
تعداد مشاهده:
13251
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 64
حجم فایل:52
کیلوبایت